Viser resultater 1 til 4 av 4
    Cadet 4
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Sandefjord og Buenos Aires
    Svar
    10

Standard Howto såkalt 'Finalize the Unfinalized'?

Skulle det finnnes noen der ute som vet en snarvei for å kunne bruke såkalte "unfinalized"e video-opptak i red. program?
    Har kamera Sony dcr-dvd-105, og hadde dessverre ikke nok teknisk innsikt til å oppdage denne fatale "finalize"-funksjonen av opptak før det var for sent og timevis med spør dere meg fabelaktive scener er tilsynelatende ubrukelige.. Har visst tråkket litt i salaten ang formater (VR/video til en RW-disk) Altså: finnes det noen måte å kunne gjøre disse videofilene brukbare i red. prog? Har Adobe Premiere Elements 2.0. Jada. "Kvinner og teknisk utstyr". På forhånd hjertelig!

Cadet 4
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Sandefjord og Buenos Aires
    Svar
    10

Skulle det finnnes noen der ute som vet en snarvei for å kunne bruke såkalte "unfinalized"e video-opptak i red. program?
    Har kamera Sony dcr-dvd-105, og hadde dessverre ikke nok teknisk innsikt til å oppdage denne fatale "finalize"-funksjonen av opptak før det var for sent og timevis med spør dere meg fabelaktive scener er tilsynelatende ubrukelige.. Har visst tråkket litt i salaten ang formater (VR/video til en RW-disk) Altså: finnes det noen måte å kunne gjøre disse videofilene brukbare i red. prog? Har Adobe Premiere Elements 2.0. Jada. "Kvinner og teknisk utstyr". På forhånd hjertelig!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Hey.. Jeg har faktisk aldri hørt om det problemet der..:P

forklar litt mer..
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Hey.. Jeg har faktisk aldri hørt om det problemet der..:P

forklar litt mer..
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •