jeg bruker adobe premiere pro, har testet en del andre programmer å. men det er ingen ting som kommer til å få meg til å slutte med premiere.
etter min erfaring, vil jeg anbefale premiere.
Jeg skal gå over til et nytt redigeringsprogram etter å ha brukt pinnacle i et år. Det er tre redigeringsprogram som jeg har blitt anbefalt, og da er mitt spørsmål: hvilket program skal jeg velge? Bør jeg velge Adobe Premiere Pro, Final cut eller Avids DV utgave. Jeg har en prukbar PC, som jeg tidligere brukte til å redigere med pinnacle studio 9 og adobe premiere 6,0.
Hvis jeg så skal kjøpe final cut trenger jeg en mac og om så hvor bra og dyr bør mac-en være?
Håper noen kan anbafale et av programmene med tanke på pris og programets muligheter, for jeg har ikke så mye "gryn" :lol:
jeg bruker adobe premiere pro, har testet en del andre programmer å. men det er ingen ting som kommer til å få meg til å slutte med premiere.
etter min erfaring, vil jeg anbefale premiere.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Jeg har nå prøvd Final cut... Dritbra program og nå vil jeg ha det, men da trenger jeg en mac. Hvordan mac bør jeg kjøpe?
Kunne en snill mac-bruker anbefale en god og rask mac pakke som er best og billigst på markedet nå!
Hvis du har en PC som du klarer å jobb noenlunde tilfredsstillende med Premiere på. Vil det ikke da bli dyrere å kjøpe en Mac + Final Cut-lisens?
Premiere koster rundt 5-6000 kroner , jeg kan ikke tenke meg at du får en Mac m/programvaren du trenger til den prisen.
Eller tar jeg helt feil nå?
ill pipe for beer!
Så vidt jeg vet kjører FCP kun på Powermacs eller Powerbooks.
En PowerMac med dual 2.0GHz prosessor koster 26.000 kroner.
Den billigste PowerMac'en koster vel rundt en 20.000.
rico
- Mellow Insanity
Herregud, for noen priser 8O
ill pipe for beer!
MAC er dyrt, men husk at 2 GHZ omfatter 4 GHZ i MAC's geniale volocity system..
Bokmerker