Hmmm.... :? Så mange som har lagt til filmer her på forumet, men ingen som har no' programvare de har redigert de med... Pussig... 8O
Det er mange som ofte spør om hvilke programvare som er brukt i filmene. Så derfor syns jeg det var lurt å lage en tråd som alle skriver inn programvarene de har, og hvilke filmer de har laget med programvaren, og kanskje litt om hva de programvarene har som spesielle funskjoner. :P
Eller var dette en dum idè?? :wink:
- Mazter_Man 8)
Hmmm.... :? Så mange som har lagt til filmer her på forumet, men ingen som har no' programvare de har redigert de med... Pussig... 8O
Eller kanskje det virkelig var en dum idé, som du selv var inne på. Uansett var det bare gått drøye to timer fra du kom med forslaget ditt og til du begynte å etterlyse respons. Kan jo tenkes at folk flest har litt annet å drive med enn å svare på innlegg her.
Selv mener jeg det ville vært en mye bedre idé om folk fortalte hvordan de har fått idéen til filmen, hvordan de fikk tak i skuespillere, hvordan de instruerte dem og slikt som er mye viktigere enn programvaren de har brukt. Har man en smule talent, gode skuespillere og en god idé, kan man lage en ypperlig film med f.eks. Windows Movie Maker.
Egentlig helt enig når jeg tenker meg om. Hadde vært mer spennende å få høre litt mer om filmen, og ikke utstyret! :wink:
men i dette tilfellet var det programvare det handler om da
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Ja, det var d remi, men det var for all del ikke første gang det var snakk om programvare. Det er altfor mange tråder her om "Premiere Vs. Liquid", "Vegas Vs. Pinnacle", "Premiere 6.5 eller "Premiere Pro", "Apple Motion?" og andre spørsmål om priser og funksjoner på de forskjellige programmene. Men altfor få spørsmål om bla. de film elementene Rocambole ramste opp.
det er kanskje litt lite sånn ja, men det er vel ikke for mye programvare-greier? det er ett fritt forum, man kan spørre om ting man lurer på
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bokmerker