Viser resultater 1 til 5 av 5
    Cadet 3
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    6

Standard Hvilket redigeringsprogram kan jeg bruke til Sony Handycam DCR-SR62?

Hei...

Klarer ikke å få til lys på noen av redigeringsprogrammene jeg bruker. Etter at jeg la over alt jeg hadde filmet til pc'en, er det kun VLC media player som har lyd når jeg spiller av. Hverken Windows Media Player, DivX player eller andre har lyden fungert på.

Vet noen hvilket program jeg kan bruke for å redigere filmene mine?

Tusen hjertelig

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Stavanger
    Svar
    18

Standard Sv: Hvilket redigeringsprogram kan jeg bruke til Sony Handycam DCR-SR62?

Flyttet til Programvare.

Vennligst ikke kommenter dette innlegget.

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard Sv: Hvilket redigeringsprogram kan jeg bruke til Sony Handycam DCR-SR62?

Kan være at du ikke har riktig lyd codec installert på maskinen.

Prøv og installer denne codecen: http://www.free-codecs.com/download/ac3_filter.htm
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Skien
    Svar
    50

Du har et Sony DV-kamera med harddisk, ikke sant? Filene er MPG, og du kan dra filene rett inn i Magix Movie Edit Pro, et rikholdig program til noen få hundrelapper.

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim
    Svar
    120

-slett-
    PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
    Camera: SONY HVR HD1000E
    Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •