Billig og billig. det du vil ha for dine krav er jo After Effects. men dette er jo ikke så billigt. men skal du lage slike ting ordentlig, burde du bruke pengene dine på noe ordentlig også.
hei.
jeg lurer på hvor jeg kan få tak i noen billige redigeringsprogramer.
har pinnacle, men skulle hatt noe som jeg kunne laget eksplosjon, ild, metoritter, blod og lignende.
noen som kan hjelpe meg?
[mod:] Endret emnetittel til en mer beskrivende tittel. Vær vennlig og tenk over dette neste gang du lager et nytt emne.
Billig og billig. det du vil ha for dine krav er jo After Effects. men dette er jo ikke så billigt. men skal du lage slike ting ordentlig, burde du bruke pengene dine på noe ordentlig også.
Jippy Kay Jay motherf***er
Effectslab er jo billig. Med meteoritter og greier.
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
er det noen butikker i norge som selger slike programmer, green screen og lignende??
trenger ikke og være så billig bare det er bra.
om noen vet om noen butikker så si ifra
[mod] slo sammen to innlegg som lå etter hverandre.
Programmene får du på internettet, greenscreen fåes på Kid/Ikea
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Er du student kan man vurdere en Avid studentlisens. http://www.avid.com/resources/mentor...aseOptions.asp
Har ikke helt klart å finne ut hvilke begrensninger man har da..
Tror lisensen sier noe om at det ikke skal brukes konversielt og lignende, men det bør ikke være vanskelig å finne ut![]()
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Academic ser ut til å være stripet for litt mer.
Note: Avid Media Composer Academic does not include all the third party software included in the commercial version. Avid Media Composer Academic only includes Avid DVD by Sonic.
http://www.avid.com/products/AcademicProducts.asp
Må innrømme at jeg ikke har satt meg så nøye inn i det, men har vurdert å kjøpe en studentlisens for å leke med.
men er det noen butikker i norge som selger redigeringsprogrammer?
Elkjøp selger pinnacle, Sony butikker tror jeg selger Sony Vegas.
Bokmerker