Jo nå skal jeg fortelle deg!
Du trykker på "Compostition"
deretter trykker du på "Save Frame As"
deretter trykker du på "Filme"
-----------------------------------------------------------------------------------
Det er kanskje et dumt spørsmål, eller er spørsmål med et enkelt svar, men jeg har liksom aldri hatt et behov for å ha bilde av en frame. Det er jeg lurer på er rett og slett om det er mulig å eksportere et enkelt bilde fra filmen og lagre som .jpg - eller tilsvarende saker. Jeg vet hvordan man får hele filmen om til en bilderekke, men det vil jeg ikke ha noe av. Det er kun én frame jeg skal ha med.
Tidligere har jeg bare tatt screenshots, men da er oppløsningen ganske begrenset. Håper at noen kan hjelpe meg med dette. Har lest gjennom Hjelp-filen, men jeg må ha oversett hva som var aktuelt for meg der.
![]()
Jo nå skal jeg fortelle deg!
Du trykker på "Compostition"
deretter trykker du på "Save Frame As"
deretter trykker du på "Filme"
-----------------------------------------------------------------------------------
Purple Cow Pictures
Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
Røde NTG-2
Regi & Foto
Tusen takk!
Er det kun mulig å lagre i .psd? Gjør meg ingenting, men en liten omvei er det da.![]()
Det kommer ann på hvilken versjon du har. Jeg har CS3 og kan velge en lite utvalg av diverse filtyper med ikke jpeg
Purple Cow Pictures
Røde NTG-2
Regi & Foto
Ok, takk for svar. Jeg har hvert fall Photoshop, så det hele skal gå bra. Ser for meg at det ikke blir brukt så vledig ofte uansettTakk for hjelpen. Virkelig.
Bare hyggerligDu kan jo lagre som JPEG inne i photoshop, samt redigere bilde litt vettu
haha
Purple Cow Pictures
Røde NTG-2
Regi & Foto
Bokmerker