Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2005
    Svar
    77

Standard Importere i HDV med premiere pro 2

Kamera: Sony HVR-FX1
    Det går fint å ta opp i HDV, men jeg får ikke lastet inn video i HDV kvalitet, kun vanlig DV. Feilmeldingen lyder ca. som følger: "Cannot connect to capturing device. Try resetting camera".

Må jeg ha spesialutstyr for å last inn HDV materiale?
    rom delusion bring me to thruth.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Nei, du treng berre firewire. Eit sitat som kanskje kan vere relevant, henta her (nesten same feilmelding):
    Sitat Opprinnelig postet av [url=http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx?224@507.Ou00g1TUmZu.86@eec2a1d@.3bbf78e7]Mitch411[/url]
    With HDV cameras, the typical reason people get this error is because they are A: trying to capture DV in and HDV project, B: trying to capture HDV in a DV project, or C: the menu setting for the ouput (from the device) is set to AUTO. Go into the menu settings for the FX1 and set the output to either HDV or DV, but not AUTO. Also, make sure the that the i.Link Conv is set to OFF. With i.Link set to on, the FX1 will convert the HDV signal to DV for output no matter what the output selection you have set.[/url]

Citizen
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    from your face
    Svar
    1

Premiere fungerer ikke med HDV med meg heller...

Bruker Mac hjemmeog FCP fungerer det...

pc (som jeg bruker på skolen) er mer ustabilt. Skaff en Mac
    ngen dumme spørsmål - bare dumme folk

Ensign
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Tønsberg
    Svar
    31

Dersom du har Adobe Premiere Pro 2.0, så fungerer det med HDV, men de tidligere utgavene av Premiere er ikke tilrettelagt for HDV.
    AG

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •