-
7th October 2007, 21:10
Lieutenant Junior Grade
Ingen lyd i After Effects!
Jeg bruker for tiden Adobe After Effects 7.0 Pro til redigering..Men jeg har 1 problem..Jeg får ikke lyd! Hverken på klippet, lyder eller musikk jeg legger inn... Hva er galt?
-
7th October 2007, 21:14
Du skal være dødelig klar over at After Effects IKKE er et program for videoredigering. Joda, det GÅR an, men det er ikke anbefalt på noen som helst måte.
Du får ikke lyd ved vanlig avspilling - da må du trykke numpad 0, eller play i timecontrols e.l.. Lyden må renderes midlertidig...
-
7th October 2007, 21:25
Lieutenant Junior Grade
Bruker AE for effekter mener jeg, hehe.
Uannsett, det gikk! Takk OlaHaldor! Man kan alltid stole på deg :P
-
7th October 2007, 22:50
Commander
Ola H: Lyd i AE er selvsagt viktig om man lager effekter eller andre visuelle elementer, som på en eller annen mpte skal tilpasses lyden.
Ellers er jeg enig, lyd noe man bør kutte ut når man arbejder i AE, Flame og Excel.
-
8th October 2007, 03:25
Jeg har da ikke sagt annet heller. Jeg sa at AE ikke er et egnet program for videoredigering.
Jeg personlig legger ikke lyd i AE når jeg synker hendelser til lyd, rytme og musikk. Kan avsløre workflowen min når jeg sitter bedre til, med noe annet enn et litt uvant iPod touch tastatur.
Kan skrive en enkel artikkel på det eller lage en videotutorial e.l..
Nå er det natta for meg og frøken Melua - katten i armkroken. Meow!
-
8th October 2007, 21:34
Da driver jeg å gjør opptak av det jeg gjør på skjermen her... Så får jeg legge det ut etterhvert. Har dog ikke mikrofon tilgjengelig, så det blir segmenter man laster ned, fil for fil. It will do, forhåpentligvis.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker