Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2004
    Svar
    213

Standard Inntalerings problemer

Jeg sliter og prover aa aa innstallere Avid XpressPro paa dataen min. DCn er ikke den orginale, veit ikke om det har noe aa si.. (jeg er en fattig student som skal levere inn en eksamens oppgave bare saa det er sagt..) Den kommer aa langt som til Java innstall, saa fryser den her gang. Jeg har innstallert Java, jeg provde aa fjerne Java, men den froys paa samme sted likevel.

Er det noen som veit hva som kan vaere feil?

Setter stor pris paa hjelp, ettersom skolen henger litt i en traad om jeg ikke faar levert dette fort!

Anette

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Jeg går utifra at DCn er CD'n... Nei det har ingenting å si, så lenge du har dongel nøkkelen. Men du må ha oppgradert nøkkelen til den versionen du installerer.

Får du opp hoved installasjons menyen der du installerer alt fra? Der du trykker på install og så installerers en og en ting etterhverandre.
    Om det gjør det, så kan du prøve å trykke cancel når java blir installert, så vil resten av installasjonen fortsette.

Hvilken skole går du på i Melbourne forresten?
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Asker
    Svar
    186

Standard InstalleringsproblemerInstalleringsproblemerInstal leringspro

"Inntalerings problemer"?

Slik en horribel vederstyggelighet får meg til å miste troen på det norske språk.

Ikke bare er "Inntalering" grovt feilskrevet med to N-er og én L (prøv å uttale det), det er til og med en fullstendig feil ordeling.

Jeg blir lei meg... :cry:

"Installeringsproblemer" skal det hete!
    elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2004
    Svar
    213

haha det er bra det er film vi driver med er det ikke? ;p