Google er vår venn :wink:
http://www.5starsupport.com/info/dll.htm
(nederst på siden med dropdown menyer)
Jeg har hatt et problem med å installere Premiere 6.0, det kom opp en feilmelding hver gang så nå installerte jeg det på den eksterne hardisken min via en annen pc. Dette funket fint helt til jeg åpnet programmet på min pc igjen, da kom det opp en feilmelding til hvor det står: "Font Capture: premiere.exe - Finner ikke komponent"
"Programmet kan ikke starte fordi PNCRT.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt."
Men jeg får jo ikke installert det på min pc så jeg gjorde det samme om igjen, men den samme meldingen kommer fortsatt!
Jeg kommer inn i programmet etter å ha trykket ok, men det går ikke an å spille av klippene!
Hva må jeg gjøre? Hvordan kan jeg få tak i PNCRT.dll?
Håper noen forstår hva jeg mener!
På forhånd takk!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Google er vår venn :wink:
http://www.5starsupport.com/info/dll.htm
(nederst på siden med dropdown menyer)
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Takk for hjelpen!
Men hvor skal jeg legge filen etterpå for at premiere skal finne den?
Les på sia:
Windows XP: C:\Windows\System32
BERGEN
ok, tusen takk for hjelpa!
Nå kommer ikke meldinga opp, men det går fortsatt ikke ann å spille av klippene! Hvorfor ikke?
Hakje peiling, har ikkje so mykje erfaring med Premiere. Intern feil i Programmet sikkert, eller så har Windowsen din bolla seg :?:
BERGEN
Jeg tror kanskje windowsen min har "bolla" seg! :lol:
Men hvis det er til hjelp for noen med å finne ut hva som er gærent så er det et kryss oppi venstre hjørne som når man må rendre noe bare at man ikke må rendre det her!
Det står bare et kryss i venstre hjørne også går det ikke ann å spille av klippet!
Hjelper det kanskje å installere programmet på nytt nå som jeg har den fila?
Bokmerker