Hmm, ingen mulighet for update? sånn live-update?
Sånn burde alle programmene ha
Nå er jeg forbanna!
Premiere Pro 1.5 er bare noe oppskytt tøv og skit! 7 tusen kroner for omtrent samme antall bugs! Og den verste av dem torturerer fra film til film! Den forjævlige støylyden i høytalerne som kommer når en exporterer i 5.1!
Å jesus! Finnes det ikke en fix/oppgrade til dette denne STORE og betydelige buggen?!
Hmm, ingen mulighet for update? sånn live-update?
Sånn burde alle programmene ha
En annen bug. I Premiere 6 så "ødelegges" hele prosjektet ditt hvis du tar med mp3 filer! Hvis du tar med det, lagrer, går ut av det og går inn igjen, så krasjer hele prosjektfila... Helt tragisk at de ikke retter opp slike bugs!
Bruker noen fortsatt Premiere 6.0?
Merkelig nok har jeg ikke støtt på noen som helst problemer med mine piratkopier, dog ikke prøvd 5.1 da jeg ikke har slikt høytalersett.
Eller, minnes et problem i 6.5. Effekten Ghosting funket ikke.
Kan jo raportere problemer til adobe. Kansje du får tips for å fjerne problemet
mil og vær glad for hver dag som går! Så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
En annen ting jeg irriterer meg sånn over er at bildet strekkes ut av monitoren og jeg må manuelt stille det tilbake etter premiere har gjort sitt, av en eller annen grunn. Irriterende greier når en har kjøpt programmet.
Skjønner ikke hvordan du har fått så mange problemer med Premiere, men for meg virker det som det kanskje kan være forskjellige plug-in/moduler som er problemet. Du har problemer med MP3-filer? Adobe har ingnenting med MP3 å gjøre, har du vurdert å sjekke opp om MP3 coderen din egentlig funker som den skal? Kanskje du kjører en ikke-fullklarert piratversjon av en fullversjon (det kan faktisk være bedre med den gratisversjonen).
Har aldri hatt noe serlig problemer med Premiere selv. Funker gullfint. Eneste jeg har hatt problemer med er såkalte tredjeparts-programvare/hardware som f.eks plugins eller videokontrollere.
Tenk iallefall over om ikke problemet kan være noe av det Premiere jobber imot, og ikke selve softwaren i seg selv.
Jeg har ikke noe problem, bortsett fra skurring i høytalerne, men det mikser du i Audio Mixer i Premier da!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
En liten ting til. Har du kjøpt programmet har du rett på support fra Adobe. Tror til og med det er grønt nummer:-) Se positivt på det.
Bokmerker