God.
Hei, Noen her som har bestilt eller kjøpt noen av produktene hos videocopilot.net?
Hva er deres erfaring angående levering og priser?![]()
This is a private conversation between me and the world!
God.
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Jeg har kun kjøpt download-versjon av det jeg har - man betaler, og kort tid etter får man e-mail med link for nedlasting. Nedlastingshastigheten fra serveren kunne vært raskere - men ellers ingenting å klage på. Den lydpakka han selger er forøvrig ikke verdt de kronene det koster.. Får mye råere lyder i bedre kvalitet til noen kroner mer fra andre leverandører.
Dessverre, nei. Jeg husker heller ikke navnet på dem, men kan se hva jeg finner i ei CD-hylle her med alt mulig skrot av demo-CDer vi har plukka opp på LLB. En av dem er fra Sverige vet jeg. Knakende rå kvalitet på lyd-effektene, og masse masse forskjellige lyder.
Ellers har man jo BBC sitt lydbibliotek. Aner ikke hva det koster - men er nok verdt hvert eneste £!
Ja, jeg kunne godt tenkt meg å vite hvem som selger lydpakker til billigere enn $99 og bedre kvalitet? Gi oss ett navn eller to Ola!
Bokmerker