Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    47

Standard Kjøpserfaring fra Copilot?

Hei, Noen her som har bestilt eller kjøpt noen av produktene hos videocopilot.net?

Hva er deres erfaring angående levering og priser?
    This is a private conversation between me and the world!

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim
    Svar
    120

Standard Sv: Kjøpserfaring fra Copilot?

God.
    PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
    Camera: SONY HVR HD1000E
    Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Jeg har kun kjøpt download-versjon av det jeg har - man betaler, og kort tid etter får man e-mail med link for nedlasting. Nedlastingshastigheten fra serveren kunne vært raskere - men ellers ingenting å klage på. Den lydpakka han selger er forøvrig ikke verdt de kronene det koster.. Får mye råere lyder i bedre kvalitet til noen kroner mer fra andre leverandører.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    47

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor Vis post
    Jeg har kun kjøpt download-versjon av det jeg har - man betaler, og kort tid etter får man e-mail med link for nedlasting. Nedlastingshastigheten fra serveren kunne vært raskere - men ellers ingenting å klage på. Den lydpakka han selger er forøvrig ikke verdt de kronene det koster.. Får mye råere lyder i bedre kvalitet til noen kroner mer fra andre leverandører.
    Takker

Du har ikke linkene til disse "andre leverandørene"?
    This is a private conversation between me and the world!

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Dessverre, nei. Jeg husker heller ikke navnet på dem, men kan se hva jeg finner i ei CD-hylle her med alt mulig skrot av demo-CDer vi har plukka opp på LLB. En av dem er fra Sverige vet jeg. Knakende rå kvalitet på lyd-effektene, og masse masse forskjellige lyder.

Ellers har man jo BBC sitt lydbibliotek. Aner ikke hva det koster - men er nok verdt hvert eneste £!

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    392

Ja, jeg kunne godt tenkt meg å vite hvem som selger lydpakker til billigere enn $99 og bedre kvalitet? Gi oss ett navn eller to Ola!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •