Viser resultater 1 til 6 av 6
    Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Sarpsborg
    Svar
    10

Standard kopiere disker fra Pinnacle 10

Hei!

Jeg har brent en DVD fra Pinnacle Studio 10, men når jeg forsøker å kopiere denne igjen vil ikke den nye kopien fungere. Noen som har vært borti tilsvarende problem?

(Og dere som tenker på å svare at jeg skal bytte program trenger ikke å svare, selv om det kansje er den beste løsningen) :lol:

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Hvordan kopierer du denne nye disken?

Pinnacle Studio 10 generer et helt vanlig DVD-image med en "AUDIO_TS" og en "VIDEO_TS"... Det skal bare være og kopiere denne slik jeg forstår... Ser ikke hvorfor det ikke skal fungere...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Sarpsborg
    Svar
    10

Sitat Opprinnelig postet av HenrikSolberg
    Hvordan kopierer du denne nye disken?

Pinnacle Studio 10 generer et helt vanlig DVD-image med en "AUDIO_TS" og en "VIDEO_TS"... Det skal bare være og kopiere denne slik jeg forstår... Ser ikke hvorfor det ikke skal fungere...
    Nettopp... jeg har satt igang en ny rendering fra Pinnacle nå... som jo tar noen timer, så får jeg se om den går å kopiere som vanlig. Sabla irriterende detta. Hvilke alternative programmer burde jeg gå etter til enkel "hjemmebruk"? Trenger ikke noe fancy saker, bare klippe sammen familiefilmer etc.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Bruk Nero til å lage dvd - enkel og mye tryggere å brenne enn Pinnacle Studio. www.nero.com

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Jeg testet ut Pinnacle Studio 10 i forigårs for min far... Innstallerte programmet.... Åpnet det, importerte video, eksporterte og brente på DVD, alt i Pinnacle.. Fungerte som en drøm...

Rart...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Sitat Opprinnelig postet av HenrikSolberg
    Jeg testet ut Pinnacle Studio 10 i forigårs for min far... Innstallerte programmet.... Åpnet det, importerte video, eksporterte og brente på DVD, alt i Pinnacle.. Fungerte som en drøm...
    Hehe, helt omvendt hos mine foreldre. De hadde Pinnacle Studio 9 (som var ekstremt ustabil syntes de) og innstallerte 10'eren. Et par uker senere gikk de tilbake til verjson 9 fordi 10 var mye verre. Får se hvordan faren din opplever 10'eren etterhvert

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •