Viser resultater 1 til 8 av 8
    THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard Live Video Splitter program

Jeg er ute etter et program som tar inn video (DV) og kan dele dette opp i 9 forskjellige videobilder til visning på prosjektor (ut fra vga/hdmi porten).
    Dette må skje live...

Har noen peiling på om det i det heletatt finnest noe slikt?

Vedlagt bilde for bedre visuell forklaring.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder room.jpg  
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    178

Standard Sv: Live Video Splitter program

Skal alle 9 bildene være like? Eller skal du ta inn 9 forskjellige feeds?

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Du kan splitte video med ren kabling. Selv om det skal innom PC eller gå rett til projektor, er det kun et spørsmål om kabling. Dersom det skal være ni ulike kilder inn på projector blir det noe annet... Og da har jeg ikke svar til deg.

Og om det er snakk om ett bilde som skal dupliseres og vises via èn pojektor vil jeg tro det finnes et eller annet VJ (Video Jockey ?) program som lar deg splitte en kilde opp i flere småbiter som du viser på bildet her, og sender det ut igjen som èn kilde videre til projektor.

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,293

Hvordan har du tenkt å få alle videokildene inn på maskinen da? Må vel ha noe analogt kort eller noe, da? Regner med du vil ha samme funksjon som en videomikser gjør? Vet dessverre ikke om noe program, men si ifra hvis du finner noe, hadde vært interessant å prøvd ut.

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    853

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor Vis post
    Du kan splitte video med ren kabling. Selv om det skal innom PC eller gå rett til projektor, er det kun et spørsmål om kabling. Dersom det skal være ni ulike kilder inn på projector blir det noe annet... Og da har jeg ikke svar til deg.

Og om det er snakk om ett bilde som skal dupliseres og vises via èn pojektor vil jeg tro det finnes et eller annet VJ (Video Jockey ?) program som lar deg splitte en kilde opp i flere småbiter som du viser på bildet her, og sender det ut igjen som èn kilde videre til projektor.
    Ja vi ville ha orginalt 9 lcd skjermer (er en drøss av de her på skolen) men splitteren kosta 900-1000 kr hadde vi fått vite, men nå fant jeg en på ebay til 100 kr, men siden vi vil ha 9, går det an å bruke en kabel splitter på den 8'ende utgangen for å få 9 eller vil de 2 sjermene miste styrke siden det ikke er forsterker i kabelen?

Lette gjennom alle funksjonene på det programmet men uten hell Men lærte vertfall at det het VJ (Alla DJ) software, så da skal det nok bli lettere å finne noe som har den funksjonen

BERGEN

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Splitteren hadde 8 utganger forresten

BERGEN

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    853

Da er vel utstyr fra Kramer uansett uaktuellt for det er ikke det billigste, men funker bra. De har det meste av slikt utstyr.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •