Viser resultater 1 til 2 av 2
    Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim
    Svar
    120

Standard Lyd exporterings problem i Premiere CS4

Har redigert en film på 1t 50min. filmen er en forestilling som ble filmet med 4 kamera, 2 mikrofoner og opptak fra miksbord. Filmen spilles av helt fint i Premiere med alle lyder og bilde perfekt.
    Etter å ha eksportert filmen til mpeg2 og lagret på maskinen så tones lyden ut forskjellige plasser i forestillingen, også kommer den tilbake etter å ha vært borte i lengre tid (1-.40min). Men det rare er at det skjer ikke på de samme plassene. Vis jeg ser filmen forfra så tones det ikke ut, men hvis jeg hopper i filmen så gjør den det. Har testet filmen i VLC og WMP. Jeg har også prøvd å eksportert bare lydfila både i .mp3 og .acc, men det samme skjer. Noen som har noen geniale løsninger på dette? ser for meg at eneste løsning er å sette på filmen i Premiere å ta opp lyden på denne måten...

Jeg har det sykt travelt, filmen skal kopieres på 40DVD-er og leveres ut innen Søndag kl 18.00 så hadde vært fint om jeg kunne ha fått hjelp kjapt.

Takk på forhånd
    - Martin
    PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
    Camera: SONY HVR HD1000E
    Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim
    Svar
    120

Standard Sv: Lyd exporterings problem i Premiere CS4

tror jeg fant ut av hva problemet var. Hadde for liten plass på C:\ disken, slik at mellomlagringsfilene under eksportering ikke ble fullførte. Fikk iallefall lagret en .mp3 med fult lyd over hele filmen, så da putter jeg bare den inn i Encore og fjerner originale lyden fra forestillingen.
    PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
    Camera: SONY HVR HD1000E
    Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •