Hvilket filformat er det snakk om? Avi?
Har et kinkig problem som jeg ikke finner ut av. Litt vanskelig å forklare, men skal prøve etter beste evne.
Har et klipp i mpeg-format, som ble skutt på HDV, og ble importert til Premiere Pro 2.0 på ekstern harddisk. Deretter ble prosjektet flyttet over til en annen PC, til å bli redigert i samme Premiere versjon. Problemet nå er at Premiere av en eller annen grunn leser filen som skutt i 59,9etellerannet fps, til tross for at det ble skutt i 24P.
Jeg har så brukt Interpret footage-funksjonen til å rette på dette, men det ser ut som at lyden av en eller annen grunn har forskyvet seg, og er nå ikke i sync, og at det er umulig å hente ut det siste minuttet av lyd, mens all video er på plass. Utrolig merkelig problem, siden klippet spilles av problemfritt i f.eks VLC eller Windows Media Player.
Har noen vært borti dette før, eller har forslag til hvordan jeg kan løse dette?
Hvilket filformat er det snakk om? Avi?
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Fikk ordnet opp i det. Brukte et videoconverter-program til å splitte lyd og video i to filer, og vips så var alt i orden.
Bokmerker