-
26th February 2006, 11:53
Cadet 3
Magic bullet i AE
Jeg har skaffet meg en plugin til After Effects som heter Magic Bullet. Har lest en god del om den her på forumet, så jeg bestemte meg for å skaffe den. Jeg har nå installert den, men problemet er at jeg ikke finner den i AE. Noen som vet hvor den er å finne?
Takker for hjelpen!
-
26th February 2006, 12:27
Commodore
Magic bullet i AE
Reknar med den legg seg i ei eige mappe under Effects. Om den ikkje kjem opp, kan det vere den ligg i feil mappe på harddisken. Den skal liggje ein stad under C:\Program Files\Adobe\After Effects 6.5\Support Files\Plug-ins, men akkurat kvar, eller om den skal liggje i ei mappe for seg sjølv der, det veit eg ikkje.
-
26th February 2006, 12:40
Cadet 3
Magic bullet i AE
Den var selvfølgelig ikke under Effectsmappen.. Ellers hadde jeg ikke spurt. Jeg har nå dratt 5 plugins (blant annet MBmagicbullet.aex) in i C:\Programfiler\Adobe\After Effects 6.5\Support Files\Plug-ins\Professional\Professional Effects. NÅ får jeg opp magic bullet i effectmappen. Men jeg får en feilmelding: "..could not be loaded.." Vet ikke hva som er gale jeg.
-
26th February 2006, 12:43
Magic bullet i AE
Når du bruker install-fila som følger med, skal den legges riktig, slik at du finner den i After Effects.
Eventuelt, les manualen for nærmere informasjon.
-
26th February 2006, 12:52
-
26th February 2006, 13:06
Magic bullet i AE
Jeg avinstallerte for å ta installasjon på nytt.
I allefall i verjson 2 som jeg har, får du to dialogbokser hvor du kan velge bane til hvor du vil legge Magic Bullet.
Da la jeg den på
<after effects-mappa>\Support Files\Plug-ins
Der har jeg nå mappene som Magic Bullet lager.
Fungerer som det skal.
-
26th February 2006, 13:24
Cadet 3
Magic bullet i AE
Tusen takk. Funker som bare det!
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-