Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Svar
    121

Standard Mangler lyd - APP 2.0

Heisann!

Hadde tidligere Premiere Pro 1.5 og holdt på med et prosjekt, da jeg kjøpte Production Studio med 2.0. Avinnstallerte og installerte, og nå er det noen av lydene som ikke funker i prosjektet. Original lydsporet til klippene fungerer, men å legge inn bakgrunnsmusikk går ikke. Prøvde å lage et nytt prosjekt å gjøre det samme der, og der funket det, men jeg vil ikke gjøre hele greia på nytt. Noen som vet hva som er feil?

Takk
    Ullteppe

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Svar
    121

Heisann!

Hadde tidligere Premiere Pro 1.5 og holdt på med et prosjekt, da jeg kjøpte Production Studio med 2.0. Avinnstallerte og installerte, og nå er det noen av lydene som ikke funker i prosjektet. Original lydsporet til klippene fungerer, men å legge inn bakgrunnsmusikk går ikke. Prøvde å lage et nytt prosjekt å gjøre det samme der, og der funket det, men jeg vil ikke gjøre hele greia på nytt. Noen som vet hva som er feil?

Takk
    Ullteppe

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Har du prøvd å importere lydspora på ny? Du kan forresten opne eit gamalt prosjekt i eit nytt prosjekt, kanskje det fungerer.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Har du prøvd å importere lydspora på ny? Du kan forresten opne eit gamalt prosjekt i eit nytt prosjekt, kanskje det fungerer.

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Svar
    121

Jeg prøvde en ting som funket, nemlig å vente! :P Tok et kvarter elr noe sånt, men da funket det plutselig...

Sorry for bryderiet gubbar!

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Svar
    121

Jeg prøvde en ting som funket, nemlig å vente! :P Tok et kvarter elr noe sånt, men da funket det plutselig...

Sorry for bryderiet gubbar!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •