Viser resultater 1 til 3 av 3
    Ensign
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Oppdal
    Svar
    31

Standard Minne problem i sony vegas!

Jeg har nettopp oppgradert min datamaskin og har støtt på noen problemer etter dette! Jeg skiftet hovedkort, skjermkort, cpu og kabinett. Etterpå da jeg skulle starte vegas så fikk jeg følgende feilmelding:

An error accurred starting vegas.
    The system is low on memory. You may be able to reduce memory usage by closing other applications.

Denne meldingen kommer opp rett etter jeg trykker på vegas knappen, logoen spretter opp først men så kommer jeg ikke lengre, programme starter rett og slett ikke!

Jeg har 1024 mb ram, noe som ikke er veldig mye men det skal uten tvil trekke sony vegas lett! Jeg har hatt samme ram fra før også og har aldri støtt på dette problemet tidiglere..
    Jeg har testet mye forskjellig men kommer ikke inn... Noen som kan hjelpe meg??

SS.
    m not a genius.. Or are I?

- Homer Simpson

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Sjekka at du har nok virtuelt minne, og at datamaskina di faktisk veit at du har 1024mb RAM?

Du kan og eventuelt prøva med ei anna installasjonsfil/ein annan CD. Har aldri fått denne meldinga sjølv, og køyrde Vegas 6.0 ei stund på 512mb RAM, ikkje at det var til å anbefala akkurat då, men det fungerte.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Ensign
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Oppdal
    Svar
    31

Ja den står på 1024 mb så det har jeg sjekket.

Har også lagt inn 5.0 flere ganger men det hjalp ikke. Prøvde etterpå med 6.0 men det fungerte heller ikke..

Begynner å lure på om det eneste som kanskje kan fungere er å formatere hele dritten igjen å prøve da...
    m not a genius.. Or are I?

- Homer Simpson

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •