Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    61

Standard .Mp4 filer i Adobe Encore CS3?

Har laget en serie på rundt 20 episode, og problemet er at 7 av dem er .mp4 filer mens resten er .wmv filer.

.wmv filene går fint å importere inn i encore, men får error med .mp4 filene...

Nå, finnes det en måte å få dem importert? Hvis ikke, hva burde jeg konvertere dem til og hvilket program burde jeg bruke?

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Mener å huske at du kan få Mpeg4 inn i Premiere, så kan du sjekke det i alle fall. For får du dem inn der, så kan du legge dem ut igjen som feks mpeg2. Men hvorfor har du dem i wmv? Har du ikke ødelagt kvaliteten ganske kraftig da? 20 episoder sier du? Hva er dette for noe spennende? Noe vi kan få se på forumet?

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    61

Vel, grunnen til .wmv er at alle episodene opp til 17 ble laget i 2006 i Windows Movie Maker, fordi jeg ikke kunne så mye på den tiden.

Prosjektet ble stoppet etter 17 episoder, rett og slett fordi vi mistet motivasjonen..Men et helt år etter, ville vi lage de siste 7 episodene.
    Disse ble redigert i After Effects og Premiere, og ble 10 ganger bedre enn de første episodene.

"Serien" er egentlig en Julekalender serie. Om jeg legger den ut vet jeg ikke helt enda, men vi får se

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •