Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: .mts fil?

HH
    HH er offline
    Cadet 3
    Medlem siden
    Mar 2009
    Svar
    8

Standard .mts fil?

En til.

Har fått tilsendt to korte klipp over msn som er filmet med et canon hdkamera. Står det er .mts fil, og Adobe Premiere CS3 Sier filen ikke er kompatibel. Har prøvd å konvertere filen til AVI format, med Magic Video Converter, men funker ikke det heller. Tips?

Takk igjen.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    696

Standard Sv: .mts fil?

Hei, hadde ca samme problemet i helga, bare på en mac, .mts filene er filer direkte tatt fra et kamera. Vanligvis vil du importere (og konvertere) disse filene rett fra kameraet. Det jeg fant ut var at filene var kompitable med den nyeste Imovien.

I ditt tilfelle anbefaler jeg at du tester mpeg streamclip for windows, de påstår at det skal kunne konvertere mts (og det er gratis) http://www.squared5.com/

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    853

Prøvd å forandre filtypen til .mpeg eller .mpg? Dette er en mpeg2 transport strøm, det hender noen programmer ikke liker mts fila men spiser mpeg filtyper isteden.

HH
    HH er offline
    Cadet 3
    Medlem siden
    Mar 2009
    Svar
    8

Sitat Opprinnelig postet av KUDi Vis post
    Hei, hadde ca samme problemet i helga, bare på en mac, .mts filene er filer direkte tatt fra et kamera. Vanligvis vil du importere (og konvertere) disse filene rett fra kameraet. Det jeg fant ut var at filene var kompitable med den nyeste Imovien.

I ditt tilfelle anbefaler jeg at du tester mpeg streamclip for windows, de påstår at det skal kunne konvertere mts (og det er gratis) http://www.squared5.com/
    Fikk file error melding. Men mener du at filmen burde legges inn på dataen min fra kamera med programvaren fra kamera?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •