Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Standard Musikk i Encore 2.0

Hei!

Kan jeg i Adobe Encore 2.0 ta å legge på musikk på en meny, som spiller helt til man starter en video? Altså at musikken ikke stopper når man skifter til en annen meny.

Takk
    Glidecam X-10 med HD-4000 slede
    Canon XH-A1

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Ingen som vet?
    Canon XH-A1

Ensign
    Medlem siden
    May 2008
    Svar
    25

vel jeg vet ikke åssen det er med encore 2.0 men i CS3 pakken skal dette være fint mulig.

for alt som har med dvd-menyer å gjøre er mulig i Encore.

men det att den fortsetter fra meny til meny, hmm... vel det skal fint gå ann det, om første meny er linket til neste del og du legger sanger i mellom (trur jeg) skal vel det fortsette, men om ikke kan du jo bare velge samme sang omigjen da, men da vil den jo starte fra starten da...

jeg har ikke brukt Encore så mye ennå, mendet jeg vet er att du bare må linke musikken til det valgte ruten (bilde) og att det er noe der du kan gjøre for å få den til å vare fra bilde til bilde...

PS. ta det jeg sier med "en klype salt" vel ikke mye ennå om programmet, men det er jo hvert ett forsøk

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Nei dette finner jeg ikke ut av. Er en knapp som heter "hold forever" men den blir inaktiv når jeg linker til lydfila. Menyen skulle vært ferdig veldig snart, så dersom noen vet det, så rask på litt! :wink:
    Canon XH-A1

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •