Fruity Loops Studio eller noe. Det er ikke gratis, men den eneste blokkeringen i demoversonen er at du ikke kan lagre projectene dine slik at du kan forsette på de senere, men ellers kan du bruke alle fungsjoner:-)
Hei. Eg bare lurer på om noen vet om noen gode, gratis musikkomponerings program?![]()
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Fruity Loops Studio eller noe. Det er ikke gratis, men den eneste blokkeringen i demoversonen er at du ikke kan lagre projectene dine slik at du kan forsette på de senere, men ellers kan du bruke alle fungsjoner:-)
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Eg har allerede lastet ned ett program som heter Sony Acid Xpress 5.0, men har ikke fått det helt til ennå. Er det noen vet litt om dette programmet? :?:
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Gratis, nei. Men hvis du vil kjøpe eller piratkopiere vil jeg foreslå Reason. Et helvete å lære vil jeg tro, men har tre kompiser som driver med musikk og de bruker Reason. Hvis ikke jeg tar helt feil har også Prodigy brukt Reason for å lage sitt siste album.
Stemmer at det er vanskelig å sette seg inn i. Ikke et program du bare setter deg ned første gangen og regner med at i løpet av en halv time er du ferdig.. Ellers er Reason utrolig nyttig med tanker på å lage effekter og stemninger. Med nok kunnskap, er det lite som holder deg igjen på å få et "perfekt" resultat. Ikke bare Prodigy som har brukt dette. Kan bl.a. også nevne Eminem (blandt mange tror jeg)...Opprinnelig postet av dahlskebank
f you can't duck it, f**k it.
If you can't f**k it, duck it!
Eg har no lastet ned buzz, men eg klarer ikke å åpne noen generatorer. Der det skulle stått "generators", står det ingenting. I bruksanvisningen står det at du skal velge en som heter geoniks primifun, men denne er borte.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Eg var innpå norsk filminstitutt for ikkje så lenge sidan og leste om amandus og noe. Det stod der at det var best og komponere musikken selv, og dei anbefalte eit program som heiter Notam: DSP.
Er det nokon som har dette programmet og som veit korleis det er?
http://www.notam02.no/DSP02/
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Bokmerker