det er en del av redigerings programmet.. hvis det står "file, help" osv i toppen kan du gå på "workspace" og finne fram "monitors" eller noe sånn..
Jeg har premiere 6.0 og idag når jeg åpnet det kom det ikke frem mer enn "effect controls", "Navigator" og "video - transtion - audio" rutene. Selve redigeringsprogrammet kom ikke frem eller noe! jeg har prøvd å starte pcen på nytt, men ingenting skjer. Hva skal jeg gjøre?
HJELP!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
det er en del av redigerings programmet.. hvis det står "file, help" osv i toppen kan du gå på "workspace" og finne fram "monitors" eller noe sånn..
ideoproduksjon.net
Bruker du flere skjermer? Kan være hoved vinduet har gjemt seg vekk en plass? Bruker du nvidia skjermkort kan du hente frem vinduer igjen som har "gjemt seg bort".
Ellers kan det bare være feil med premier, og da må du som så mange av oss må gjøre alt for ofte, innstallere på nytt. Fjern alt som heter Premiere før du gjør det. Står info på adobe sine sider om riktig avinstallering for å sørge for at alt er vekke når en installerer på ny. Når du skal spørre folk om slike problemer er det viktig å få med hvilken maskin du har, operativ system, hvor mange skjermer, skjermkort etc...
Det står ikke "file" og "help" og sånt...Opprinnelig postet av killerant
GeEzah wrote:
Jeg bruker ikke flere skjermer. Aner ikke hvordan skjermkort det er (er ikke min pc), er ike sånn datafyr heller akkuratBruker du flere skjermer? Kan være hoved vinduet har gjemt seg vekk en plass? Bruker du nvidia skjermkort kan du hente frem vinduer igjen som har "gjemt seg bort".
Ellers kan det bare være feil med premier, og da må du som så mange av oss må gjøre alt for ofte, innstallere på nytt. Fjern alt som heter Premiere før du gjør det. Står info på adobe sine sider om riktig avinstallering for å sørge for at alt er vekke når en installerer på ny. Når du skal spørre folk om slike problemer er det viktig å få med hvilken maskin du har, operativ system, hvor mange skjermer, skjermkort etc...ops: .
Tror jeg får installere det på nytt, men da kan jeg bare lagtre prosjektene et annet sted og åpne de igjen nå jeg har instalert det på nytt eller?
Takk for hjelp![]()
Ja, prøv og slett programmet... Ikke slett prosjektet! Du kan uten problem åpne prosjektet etter at du har innstallert programmet på nytt!
Ok, da sletter jeg det og installerer det på nytt!
Tusen takk for hjelp!![]()
Bokmerker