Det holder med bare ett spørsmålstegn...
Hei. jeg har fått meg maya 5. ikke spør om pris jeg fikk det av en onkel som driver litt med 3d....
men jeg så en tutorial på 3dstudiomax der de importerte et bilde som la seg i 3d programmet. i maya 5 åpner det seg bare et annet vindu der du kan tegne på det osv. jeg vil ha det inn i programmet viss noen skjønner. har noen råd??????????????????????????????????????????
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
Det holder med bare ett spørsmålstegn...
he he. ja du kan så si men jeg synes det er litt stilig med mange
jør som meg:
[/URL]
Du burde kanskje ta deg tid til å plassere noen komma'er i setningene dine også. :roll:
tenker ikke på sånt n år jeg skriver, men jeg kan skrive det på nytt:
Hei. jeg har fått meg maya 5. ikke spør om pris jeg fikk det av en onkel som driver litt med 3d.
jeg så en tutorial på 3d studio max 6 der de importerte et bilde som la seg i 3d programmet. i maya 5 åpner det seg bare et annet vindu der du kan tegne på det osv. jeg vil ha det inn i programmet viss noen skjønner.
er det noen som har noen råd??????????????????????????????????????????
jør som meg:
[/URL]
Ehhhhhh.. Du gjorde samme feilen en gang til. Det holder med ett spørsmålstegn.![]()
ok jeg er ikke så god i norsk. spes ikke på . og ,
Hei. jeg har fått meg maya 5. ikke spør om pris jeg fikk det av en onkel som driver litt med 3d.
jeg så en tutorial på 3d studio max 6 der de importerte et bilde som la seg i 3d programmet. i maya 5 åpner det seg bare et annet vindu der du kan tegne på det osv. jeg vil ha det inn i programmet viss noen skjønner.
er det noen som har noen råd?????????????
ok Evil_Ash denne kan du ikke klage på he he he he he he he he HE
he he ok da tar vi 13
jør som meg:
[/URL]
jeg synes du kunne brukt litt flere spørsmålstegn.
Ca. 10-15 stykker etter hverandre... :lol:
Ontopic: Eg lærte meg det ved å sjå på dei vedlagte tutorial videoane. Dei ligger under help menyen. Ellers så finnes det sikkert en del rundt på internett. Google er din venn!
Men det er ganske komplisert, så du burde hold hodet kald! :wink:
here comes a time when every man feels the urge to spit on his hands, hoist the black flag, and start slitting throats." -- H.L. Mencken www.norbygdi.net
he he. Takk for tipset
jør som meg:
[/URL]
Bokmerker