Final Cut er et genialt program, som ikke er spesielt vanskelig å bruke heller.
Jeg ville i hvert fall anbefalt det![]()
Hei.
Er helt fersk innen videoredigering.
Har snart Panasonic HDC-SD5 i posten.
Trenger et "enkelt" redigeringsprogram som kan redigere AVCHD.
Trenger ikke være noe voldsomt program. Vil bare ha "rulletekst" samt fine overganger. Setter pris på at det er oversiktelig og enkelt.
Har "ny" pc som skal klare det meste!!
Er dette mulig og samtidig ikke betale skjorta?
Mvh Alex S.
Final Cut er et genialt program, som ikke er spesielt vanskelig å bruke heller.
Jeg ville i hvert fall anbefalt det![]()
elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!
pinnacle studios er kanskje bra begynner program selv om jeg aldri vil i midt liv anbefale det! selv bruker jeg magix edit pro 14 som er ganske enkelt. denne siden kan være til hjelp
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Opprinnelig postet av MrJonez
Men vil dette funke også på PC altså ikke mac?
Final cut funker kun på mac.
Ja da var jeg like langt igrunn.Opprinnelig postet av Apax
Hadde helst sett at prisen var under 1000 og ikke over, men vet ikke hvor realistik dette er siden AVCHD er "nytt".
Mvh Alex S.
Å anbefale noe du ikke ville anbefale i hele ditt liv blir jo som å kvele seg selv for å få puste??? Tok ikke helt den.Opprinnelig postet av oletheking
Men vil magix pro 14 ta AVCHD skalere dette og kunne brenne det ut som dvd?
Mvh Alex S.
Avid, Premiere, Final cut. Alle bra, men alle koster over 1000,-
Har ikke prøvd Vegas, vet ikke hva det koster heller, men kanskje det kan være noe? Hvis du har kjøpt et Canon 'turist' film kamera en gang var det sikkert med en pinacle cd. Du kan jo mulignes bruke det, er ivertfall bedre en Movie Maker...
EDIT: De to billigste versjonene av vegas koste under 1000,- NOK, den dyreste litt over 2000...
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Litt over 2000? I de prislistene jeg finner, koster Sony Vegas Pro 8 litt over 6000. Men uansett pris er Vegas-versjonene angivelig meget brukervennlige og bra.
Var på sony siden å der sto det i dollar, så var sjapp regning fra den prisen.
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Bokmerker