tåli greit ja. er det en plugin pakke eller et program
edit av meg he he:
du vet at du kan teste dette programmet får du kjøper det. jeg lasta ned en trail versjon fra sidene deres
Hei,
Jeg snoker rundt på nettet etter "landscape generators", hvorpå jeg laster og avspiller en teaser movie for vue5 .... WOW!!! FOR en REDIGERING .. FOR noen KLIPP ... eh ... hvordan bruke seg av filtere i LE som jeg trodde var helt verdiløse (Invert) ... *hulk*
Jeg har sittet og kjørt DENNE VIDEOEN igjen og igjen ...
Veit ikke hvor lenge den finnes på nettet så last ned for inspirasjon, tips, triks ....
(tror jeg bestiller pakken med det samme :mrgreen: )
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
tåli greit ja. er det en plugin pakke eller et program
edit av meg he he:
du vet at du kan teste dette programmet får du kjøper det. jeg lasta ned en trail versjon fra sidene deres
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
Har hatt vue4 Proffessional v4 (Tryout) installert nå ca et år![]()
VH
Tor-Bjarne Henriksen
huuuummmm har du testet maya 6 ple. hvordan er di to samenlignet i så fall
jør som meg:
[/URL]
Vue, er en Landscape generator, fin til backdrops / green screen
Men det jeg ville henlede oppmerksomheten på var KLIPPINGEN eller REDIGERINGEN av Demo reelet,..
Alt jeg egentlig veit om Maya er at det koster skjorta![]()
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
he he. ja maya er dyrt hvis du skal ha det beste men maya ple er gratis og det er ingen demo. men over til det andre. jeg synes den filmen var kjempe fin jeg må bare si det.
Wain Filmforum er en fin plass
jør som meg:
[/URL]
Ja, men det har vært litt stille fra Pixar en stund, de ringer meg liksom ikke så ofte som før. :cry:maya er dyrt hvis du skal ha det beste
Så istedet tar jeg det nest beste (eller 12 beste), laget for eh.. en amatør som meg, nemlig A:M !!! :P
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
synes A:M (animation master) fungerer som bare det jeg, de få gangene jeg bruker noe annet enn premiere er hvis jeg skal ha en eller annen øks eller kniv som skal fly igjennom luften, og da er A:M veldig enkelt og raskt å bruke.
jeg så 2 videotutorials fra A:M og jeg kunne det som skulle til for å lage en liten frekvens.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Vue er ikke bare en landskapsgenerator, men kan også brukes til å lage animasjoner. Og den kan kombineres med Poser så man f.eks. kan få animerte folk til å rusle rundt i animerte landskaper.
heter det ikke redigere? hvis ikke hva betyr så "editere"?
etter run through the jungle
Bokmerker