hallo...
er det ingen som vet dette??
jeg renger hjelp, jeg vil jo ikke kjøpe programmet hvis det ikke passer til redigeringsprogrammet mitt!
Morn alle samans...
Jeg skal kjøpe A:M (Animation Master), men før jeg gjør det vil jeg være sikker på at A:M passer til redigerings programmet mitt... jeg har Pinnacle Studio 9ops: , men skal snart kjøpe den nyeste pro versionen av Vegas eller så blir det Liquid Edition 8) . Men er det noen redigerings programmer A:M ikke funker til??
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
hallo...
jeg renger hjelp, jeg vil jo ikke kjøpe programmet hvis det ikke passer til redigeringsprogrammet mitt!
Du må kanskje spesifisere hva du skal benytte animation master til ?
Du kan vel eksportere materiell du produserer i Animation Master til .avi format.. Og de fleste redigeringsprogram støtter jo dette.. Alt etter hvilken codec du benytter..
Tom
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
samt at man også kan importere videoklipp til AM
Alle programmer skal ha eller støtte "Avi - ingen komp" liksom, men det gjør Pinnacle Studio 9 ikke - og syns det er kjempemerkelig
Burde ikke alle programmer støtte det?
Det finnes en vei rundt, Mealwasul.
Hvis man laster ned VirtualDUB, så kan man lagre filmen som uncompressed på nytt, og da funker det inn i Studio. Rart, men sant. :wink:
Hei Jeg har A:M og Liquid Edition v5.5 funker som bare det.hallo...
jeg renger hjelp, jeg vil jo ikke kjøpe programmet hvis det ikke passer til redigeringsprogrammet mitt !
Anbefaler at du benytter TGA's fremfor AVI ut i fra A:M da du kan bryte reendringen (for så å fortsette ifra der du slapp).
LE kan blant flere format lese inn *.MOV ((Quicktime), AVI, TGA's (Som animasjon også leser alle nummererte frames)
I tillegg kan du "Compose" i A:M ved hjelp av layers (Mange som gjør det). Skal du f.eks legge på CGI på en filmsnutt så foreslår jeg at du gjør dete i A:M for siden å laste det inn i editoren din
A:M kan alt!!(nesten), men endel ting gjør du hurtigere i andre produkter, men det er opp til deg![]()
MVH
Tor-Bjarne Henriksen
VH
Tor-Bjarne Henriksen
takk skal dere ha!!!![]()
Bokmerker