Har du sett på Pinnacles sider? Mulig de har noe der.
Mulig at jeg også er heeeelt på bærtur, men er ikke 5'ern en urgammel versjon?
er det noe sted på nettet jeg kan få tak i en oppgradering fra edition 4.5 til pinnacle edition 5?
:?:
edre å ha elg i skogen enn å ha hjort i buksa
Har du sett på Pinnacles sider? Mulig de har noe der.
Mulig at jeg også er heeeelt på bærtur, men er ikke 5'ern en urgammel versjon?
ill pipe for beer!
mulig. jeg har ihvertfall edition 4.5.
Hmm. *tenker* Har 4.5 støtte for digital redigering? Jeg mener jeg hadde versjon 5 for mange år siden og det var analogt.
Men... som sagt... kan hende jeg er helt på bærtur-ops:
ill pipe for beer!
studio 8 er noe av det nyeste og 5 begynner å bli en stund siden
sjekk ut denne linken og se hva du kan finne :-)
http://www.pinnaclesys.com/wwwmenu.asp?Langue_ID=2
du mener sikkert studio. jeg mener edition. den har ikke kommet så langt som til 8![]()
ja.... selvfølgelig....ops: men du finner sikkert noe på pinnaclesys uansett
![]()
pinnacle studio 9 er det mest ultra maximus for hjemmevideo redigering for amatører these days..
sålenge du ikke trenger flere videospor eller lydspor eller tenker på å lage avenserte visuelle effekter..da tror eg adobe premiere pro og after effects 5.5 er "hakket" bedre![]()
prøv å sett deg inn i adobe premier, i stedet for å redigere med pinnacle. Mye mer muligheter i adobe!
I og med at Janus skriver Edition 4.5 så må vi nesten regne med at det er Edition og ikke studio han mener. 5.0 er ingen urgammel versjon, men heller ikke den nyeste [Pinnacle liquid Edition 5.5].
Info finner du nok på www.pinnaclesys.com eller www.multimediaexpress.no.
Thomas: Spørs vel om det er riktig det du sier at Adobe Premiere har så mange flere muligheter enn Pinnacle. Tror både Adobe Premiere og Liquid Edition har sine gode og dårlige sider. Selv foretrekker jeg Liquid Edition. Veldig stabilt program med mange fikse funksjoner.
Bokmerker