Vel, er ikke dette ganske typisk Pinnacle da? Kjenner ingen som ikke har hatt problemer med det, så jeg foreslår at du bytter program.
Tenkte jeg skulle få orden på de gamle analoge Hi8 opptakene mine. Derfor kjøpte jeg Pinnacle Dazzle DVC 90.
Etter å ha installert programvaren på min PC (XP sp2) skal jeg koble til USB pluggen i USB porten.
Da skjer det. PC'n blir helt allergisk. "Æ nækte. Æ vil ikkje rør mæ. Æ låse musa. Du fåkje trykke Cntr + Alt + Del"...... :twisted:
"Åhhå. Du prøv å få meg igang igjen ved trekk ut USB pluggen?!! Du lur ikkje mæ! Æ nækte fremdeles!!!!" :twisted:
Til slutt blir jeg forbanna på PC dyret, slår av strømmen og restarter hele kassa. Men det samme skjer igjen når jeg prøver påny. Jeg har self. avinstallert og installert uten at dette hjelper. :cry:
Noen som kan hjelpe?
Vel, er ikke dette ganske typisk Pinnacle da? Kjenner ingen som ikke har hatt problemer med det, så jeg foreslår at du bytter program.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Har du prøvd den i en annen maskin?
Kan egentlig bare tenke på tre ting som kan hjelpe...
Prøv først å laste ned de nyeste driverene fra Pinnacle sine sider. Kan hende det er noen bugs i programvaren som fulgte med boksen.
Hvis ikke det fungerer, prøv å ringe dem. Det finnes nesten alltid et kundeservicenummer å ringe til. Forklar dem problemet og de hjelper deg sikkert. Evt. kan det hende du har vært uheldig å fått en boks som ikke fungerer. Gå tilbake til butikken og si den ikke virker, og at du gjerne vil ha en ny... Prøv igjen.
Lykke til!
f you can't duck it, f**k it.
If you can't f**k it, duck it!
Jeg har aldri hatt problemer med Pinnacle, Mini :? Mulig jeg er unntaket.Opprinnelig postet av MiniMan
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Jeg har heller ikke hatt noen problemer med Pinnacle... men uannsett, så kan det hende at du må, som Miniman sa, bytte program... eller kanskje probleme ligger i pc'en?
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Det viste seg at jeg måtte prøve en annen USB port.ops: Tydelig at ikke alle USB portene mine var 2.0. Da jeg prøvde en bak på PC'n smalt programmet rett inn.
![]()
Der ser du, Mini. Det var bare Pinnacles feil :wink: Haha.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Bokmerker