Vell...
Når var jeg en Pinnacle Studio Dv bruker i 2 år.. Hadde aldri tenkt å kjøpe Adobe Premiere.. For dyrt? Nja..
Når jeg kjøpt Pinnacle 9, i høst.(Når det kom ut) så ble jeg veldig skuffet, og brukte det gjerne 1-2 ganger faktisk. Det er jæ*** vanskelig å bli kvitt dritter og...
Men, altså.. Når jeg ser i butikkene i dag, ser jeg Pinnacle Studio Dv som ligger i hyllene.. Jeg bare ler, ler av folk som i det hele tatt kjøper dette. Dette er jo da bra nybegynner program. " Clip,Cut,slowmotion,titile" på en måte..)
Før var det programmet som satt grenser, nå er det fantasien
Jeg er en aktiv bruker av Adobe Photoshop også, har 7.0 da.. Har ikke penger til CS! Har ikke tenkt å kjøpe det heller!
Men så fram til poenget i alt dette, bullshite.. :roll:
Å bytte fra Pinnacle til Premiere?
Det gikk som en drøm! Personelig tok det ikke lang til før jeg lærte meg det! ( Basic altså ). Prøver å finne en god bok om Premiere 7.0 ( Pro)
Det koster en del, men det er verdt det!!!
Hva slags effekter er det?
Maaaange! ++ Plugins!
Jeg kan ikke si direkte ut hva slags effekter det ER, men kan blant annet nevne bluescreen, greenscreen, filmfilter, 5.1.. mhmm.. Det er så mange! Du for nesten se på www.adobe.com selv!
Er det vanskelig å bruke?
Vel, det er litt vanskelig å si! Tålmodighet!! Det kreves i nesten alle program! Det kommer egentlig ann på hvor –hypp- du er til å lære dette..
Da håper jeg dette hjalp deg, og lykke til med valget!
Velkommen til Forumet forresten!
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker