*grøsse*
hehe
Hei da er v6 snart på trappeneDet er ihvertfall en som gleder seg!!
Se forøvrig sammenligning med andre program HER...
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
*grøsse*
hehe
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
.. jeg som akkurat har vært så moralsk og snill, og investert i Premiere Pro 1.5, etter stor debatt om piratkopiereing. :?
Den ser jo skikkelig bra ut!!! Selv om jeg nå skal kjøpe meg v5.5..... Får det for 2200,-.... regner med at v6.0 vil bli MYE dyrere!! :wink: :wink:
Kan Liquid Edition prosjekter bli impotert i After Effects? Nei tror ikke det...
![]()
Hvorfor vil du det??Kan Liquid Edition prosjekter bli impotert i After Effects? Nei tror ikke det...
I LE også 5.5 bruker du XSend på videoklippene, sender dem til AE gjør det du må og returnerer til LE med den nye komposisjonen
AE + LE = SANT hehe..
Alternativ 2, Fuse tidslinjen din, importer i AE
Hyggelig at du er en "team player" da,... Og premiere PRO er ikke ueffen den heller ..... jeg som akkurat har vært så moralsk og snill, og investert i Premiere Pro 1.5, etter stor debatt om piratkopiereing.
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Kan du importere en AE komposisjon inn i ett liquid effect prosjekt???
Selvsagt! .... Når du har reendret den, Så kan du jobbe videre i LE..
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
men da importerer du ikke komposisjonen....
Det som er poenget med premiere:
Jeg jobber mye med musikk videoer. Da kan jeg redigere og lage ferdig redigert versjon i premiere. Så kan jeg importere dette prosjektet til After Effects, og da ligger alle klippene slik som de gjorde i premiere. Med fade ins , effekter etc etc. Da har jeg plutselig full kontroll i After effects over hvert eneste klipp. Dette gjør prosessen så utrolig mye enklere enn å måtte holde på eksportere og importere klipp hele veien. Har du ikke prøvd dette skjønner jeg hvorfor du sverger til andre redigeringsprogram, for meg er dette helt essentielt og sparer meg for flere timer med arbeid.
Vel jeg bruker BorisFX i LE, har mye av de samme greiene som AE, det er nok bare unntaksvis jeg MÅ inn i AE, Også fordi BorisFX pluginen støtter AE Effekter, men jeg MÅ inn i AE for Magic Bullet da er en XSend og import av komposisjonen nødvendig 1 gang... Husk LE har også 1000+ effekter inne i selve pakken + lyd redigering VST plugins etc...
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Bokmerker