-
Cadet 4
Pinnacle Studio 10!
Heisann!
Skaffet meg programmet i dag. Har brukt den forrige versjonen (9) i lang stund, helt til jeg i dag fant ut at jeg ikke hadde hele programmet.
Men til saken. Jeg lurer på en del ting anng. programmet:
* Er det mulig å fryse et bilde?
* Er det mulig å fade ut til sort?
* Er det mulig å lage rulletekst?
Takker for alle svar!
-
Lieutenant Commander
Pinnacle Studio 10!
-
Commodore
Pinnacle Studio 10!
Reknar med han gjerne ville vite korleis det vert gjort òg... Kan dessverre ikkje hjelpe deg, då eg ikkje har greie på Studio, men for å fade til svart, prøv å legg på ein overgang på slutten av klippet. Ein dissolve eller fade.
-
Lieutenant
Pinnacle Studio 10!
Hei! Hadde studio 9 og 8, før jeg gikk over adobe premiere, men de er sånn någelunde like. ok sånn gjør du det.
* Er det mulig å fryse et bilde? Svar: ja! Da dobbelklikker, du på et klipp, sånn at det kommer det opp noen valg du kan gjøre. da går du inn på noe der og velger grabe frame.
* Er det mulig å fade ut til sort? Svar: ja!
du går på effekter og drar en fade ut mellom to klipp.
* Er det mulig å lage rulletekst? Svar: ja! Du dobbel klikker på et klipp og velger title over lay og trykker på en pil som står oppover.
-
-
-
Cadet 4
Pinnacle Studio 10!
Jeg fant faktisk ut hva det var. Jeg har lagt til musikk i filmen, på noen klipp. Og overgangen og det helt sorte bildet la seg helt etter musikken, ikke over, slik at når musikken først var ferdig, så kom overgangen.
Muligheter for å endre på det?
Og er det mulig å lage undertekster?
Takker så mye for all hjelpen jeg har fått sålangt!
-
Lieutenant Commander
-
Cadet 4
Pinnacle Studio 10!
Ok. Takk skal du ha. Skal få lagt ut et screenshot av problemet.
-
23rd June 2006, 12:05
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker