Normalt skal du ha en god porsjon med verktøy å gå ut i fra. Sjekk plugins-mappa om det er bare noen få filer - hvis ikke bør du vurdere å foreta en re-installering.
Når det gjelder tredjeparts plug-ins vil jeg anbefale diverse fra Trapcode.
Hei. driver å lager meg logo. men jeg har bare 5 simulation på effect. noen dårlige bare. neon som vet hvor jeg får taki mere ?
Normalt skal du ha en god porsjon med verktøy å gå ut i fra. Sjekk plugins-mappa om det er bare noen få filer - hvis ikke bør du vurdere å foreta en re-installering.
Når det gjelder tredjeparts plug-ins vil jeg anbefale diverse fra Trapcode.
Hvis du tar deg tid til å eksperimentere litt med de plug-ins'ene som følger med AE tror jeg du kommer til å finne mye du kan ha bruk forMen, det finnes ingen magisk knapp.
Canon 550D, 18-55 IS, 30mm f/1.4, glidecam, Zoom H4n
ok. siden skal det ikke være flere en 5 simulation. sett på youtube osv å sett de har kjempe mange.
sånn da er jeg ferdig med min aller første. åssen fil bør jeg eksportere den som ?
Det kommer vel helt ann på hva du skal bruke den til?
Canon 550D, 18-55 IS, 30mm f/1.4, glidecam, Zoom H4n
til filmen min. som skal være sånn presenterer
Eksporter til en .mov eller .avi, avhengig av hva du selv ønsker. DV PAL fungerer fint som codec.
hei . lastet en del plugin til effecter. sånn som trapcode osv. åssen får jeg dem lgat inn på programme ? after effect
Om du spør om å få hjelp til å bruke piratprogramvare så tror jeg du må leite andre plasser en på dette forummet...
Om det er en demoversion så er det bare å installere til den plassen installasjons programmet ber deg om![]()
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Bokmerker