Mulig du må prerendre (enter).... prøv å eksporter filmen ut i et eller annet format.. Så se på resultatet-...
Min hang og på den måten..
Har importert en gammel fil som er captured fra DV kamera inn i Premiere. Når jeg spiller av sekvensen, er lyden korrekt, men bildet hakker. Har også forsøkt å dekode filen på nytt, men det blir samme resultat. Har desverre ikke kamera for øyeblikket til å capture på nytt. Problemet dukker også opp i Avid FreeDV, men det funker i Pinnacle 9!
Ytelsesmessig skal ikke PCen ha noen problemer med redigering; sitter med dual core AMD prosessor, 2048 MB RAM og et x1900xt ati kort.
Noen som har opplevd det samme og har en løsning, eller rett og slett bare har en løsning?
EDIT: Filene funker normalt dersom jeg tar omstart på maskinen, men etterhvert vender problemet tilbake. Virker som noe rusk i systemet, noen som har peiling?
Mulig du må prerendre (enter).... prøv å eksporter filmen ut i et eller annet format.. Så se på resultatet-...
Min hang og på den måten..
url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]
Nå har det funket siden jeg restartet dataen i natt...tok også en defragmentering, kan det ha vært så enkelt som det?
HDDen er en 250 GB S-ATA som er ca halvfull.
Bokmerker