Okey, jeg fant ut en litt rar måte.
Jeg installere CS2 på en annen pc, kopierte ad2mpg filene og overskrivet dem som var i CS3 versjonen på denne pc'en. Og vollà! Plutselig fungerte MPG igjen![]()
For noen dager siden skaffet jeg meg endelig Premiere CS3.
Selvfølgelig begynte jeg med en gang å redigere film med den!
Men så fant jeg ut da jeg importerte en mpg fil, at lyden ikke ble med!
Og da jeg opnet et prosjekt med bare mpg filer ble bildene rød med et stort rødt X
Noen som vet om et codec eller lignende som får premiere CS3 til og lese mpg og mpeg filer?
PS! CS2 versjonen av samme program greiere å lese den filen, så det kan ikke ha noe med codecet til pcen og gjøre :/
EDIT: Nå er det slik på CS2 versjonen også :/ Tror det har noe med noen ad2mpg--- filer og gjøre...
EDIT2: Nei bettre! Nå går det verken ann og se eller hre klippene, pluss at .mov ikke fungerer også, men det kan ha noe med at jeg ikke har instaler quicktime playeren enda. Men hvorfor i helv*tte vil ikke dette fungere?
Fant denne siden, men etter hva jeg har forstått sier den at Premiere skal kunne lese mpg/mpeg filer ...
http://kb.adobe.com/selfservice/view...980&;sliceId=1
Takk for alle svar som har noe med spørsmålet og gjøre![]()
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Okey, jeg fant ut en litt rar måte.
Jeg installere CS2 på en annen pc, kopierte ad2mpg filene og overskrivet dem som var i CS3 versjonen på denne pc'en. Og vollà! Plutselig fungerte MPG igjen![]()
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Bokmerker