Kan hende du må justere litt. Er ein tutorial om den her, men trur ikkje den er so veldig omfattande.
Eller det kan vere at du hadde litt ekstra store rykk med kamera når du filma akkurat der, og at SteadyMove ikkje klarer å jamne ut dei skikkeleg.
Jeg har akkurat instalert steady - movie plugin til premiere.
jeg lagde en liten test og renderte den. men da hakker videoen på en måte eller små rykk på en måte, noen som vet hva jeg gjør feil?
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Kan hende du må justere litt. Er ein tutorial om den her, men trur ikkje den er so veldig omfattande.
Eller det kan vere at du hadde litt ekstra store rykk med kamera når du filma akkurat der, og at SteadyMove ikkje klarer å jamne ut dei skikkeleg.
hm.. nå virket det. men jeg valgte å lagre som wmv istedenfor avi![]()
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Jeg syntes bare at SteadyMove gør kvaliteten af filmen en hel del dårligere![]()
ww.davk.dk
Det er sant - steadymove strekker opp slik at bildet er stor nok til å flytte bildet oppover eller nedover eller sidene. Slik at det ser ut som en myk bevegelseOpprinnelig postet av MK
Men når man får harddrive-kamera med oppløsning på over 1000x1000, blir det ikke noe problem dersom man skal brenne ut som dvdUansett er ekte steadymove best (og billigere egentlig)
Jeg er nu egenligt enig at "steadymove" virkelig foringer kvalitet.
Ingen tvilv om det.
Synes kun det det virker på privat hjemmevideo..... :wink:
Bokmerker