Registrerer ikke programmet kameraet?
Har problem med capture i Pinnacle Studio plus 10. Jeg har hatt studio 7 før. Capture funka fint da. har også brukt demo til 8 og 9. capture funka som det skulle, men jeg fikk Studio 10 til jul og capture funker ikke. Jeg vet alt alle innstillinger er som de skal. Vet dette fra tidligere erfaring. Har Adobe Premiere Pro nå, og der funker capture. Selv om jeg har premiere, så ønsker jeg at studio skal funke. Har spurt om hjelp mange steder bl.a hos Customer support hos pinnacle. Har oppgradert til siste update og alt er som det skal, men capture funker ikke. Capture virker i alle program som jeg har bort sett fra i studio, så det er noe galt med studio. Vet at jeg kan bruke capture i et program for å så ta det inn på studio, men jeg vil gjerne at capture skal virke i studio. Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som har eller har hatt samme problem?
Registrerer ikke programmet kameraet?
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
nei, d gjør ikke d.
Slå av kameraet og gå utav Pinnacle studio. Slå kameraet på igjen. Viss datamaskinen ikkje registrerar noko, er det nok firewiren i kameraet eller kabelen det er noko gale med.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Han sier jo at capture fungerer i alle andre programmer så det er jo ikke det... Jeg vet forøvrig ikke hva det kan være...
ja, du har rett i det. Jeg har jo også prøvd det noen ganger. Det jeg vet sikkert er at det ikke er noe med firewire eller noe sånt. D er jo bare studio jeg har problemer med capture. jeg er veldig glad for at du prøver å hjelpe fordi om![]()
Fikk samme probleme jeg og, funka først enstund faktisk, men så ble det bare svart!
Men jeg klarte faktisk å løse probleme, hehe.. ganske enkelt egentlig, gå inn på PINNACLE sin hjemmeside, og gå inn på oppdatering. Er ikke helt sikker på adressen, har ikke det programme lengere, men oppdaterings sidene ligger under hjelp, i menyen på programm
På oppdateringsidene står det at versjon 10 har en del seriøse "buggs" om jeg ikke husker helt feil. Og de anbefaler at man laster ned siste oppdateringer till programmer.
Og i mitt tilfelle, fungerte programme helt fint etter det!!![]()
Håper dette var till no hjelp, å beklager att jeg forklarer meg litt knotete! :roll:
ulken. boy wonder....
takk for hjelpa, men jeg har den siste oppdateringa(10.5), og jeg har samme problem.
hmmm... sikker på at det var den siste oppdateringen da? for når jeg gjore det, var det to der, men kun den siste gjore grabbinga bra igjen!
En windowsen din da? siste framworks og alt?
ulken. boy wonder....
Er sikker på at der er siste update. Skjekka senest i dag. Jeg regner med at windowsen er som den skal, og at jeg har siste framwork. Skal skjekke dette...
Bokmerker