Heter programmet DVD Architect?
Hei.. får en feilmeldig når jeg trykker på preview i programmet.
preview vinduet kommer opp , men samtidig kommer en windows feilmelding hvor det står error code: 0x800404b0 Noen som har vært borti dette??
Har to like pcr hvor det fungerer fint på den ene, men ikke den andre...må ha den til å fungere på den med dvd brennere..
bruker den flash eller noe annet program for å åpne??skjønner ingenting..
ultimedia Addict - www.kimandresen.com
Heter programmet DVD Architect?
en hvem Bryr seg?
Har nesten ALLTID en mening!, og den kan ingen forrandre.
Sga prøva å slutta med dialekt, og spørsmåls tegn.
Det problemet har jeg aldri opplevd. Det mest sannsynlige er at du trenger ett eller annet program for å kjre preview. Hvilket det er, er jeg usikker på. Kanskje quicktime?
hm, skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg får feilmelding. tydelig at det mangler en plugin..men rart hvis man må ha en spesiell plugin for å bruke det. funker jo fint på andre maskinen..skjønner ingenting.
har lagt inn divx, quicktime, flash, real player nye skjerm drivere og lyd drivere.. men neida.. funker fortsatt ikke..
får vel gå over til adobe encore. .er dette bedre? noen som har noen erfaringer?
Hvilken versjon av Architect har du? Jeg har aldri hatt noen problemer med min. Jeg synes det er et bra program. Veldig lett å lære seg og man kan lage ganske så kompliserte og bra dvd menyer. Kanskje du trenger en eller annen fix?
versjon 2.0..
Prøvde forumet på sony sine sider og lasta ned en update der til den, men det hjalp lite.
Irriterende for jeg vil bruke dette prg. men det som irriterer mest er at det funker på en maskin jeg ikke vil ha det på.
På den maskina sitter det et geforce kort og på den her(den det ikke funker på) sitter det et radeon kort. men kan ikke tro at det har no å si?
:evil:
Litt tungt arbeid, men hvis du ikke får til, hva med å ta dvd-brenneren bort til den maskinen hvor programmet funker?
hehe jeg visste at en eller annen måtte komme med den kommentaren hihi..
Greia er at den pcn etterhvert blir degradert til foreldre pc.. den har ikke samme kapasitet som den nye jeg har bygd meg. ergo, jeg MÅ få det til å funke på det nye systemet.
Kan det være java plugin fra sun som mangler? hmm, hvorfor ligger den pluginen på gamle maskinen. må ha fulgt med et program..
Hehe - det er iallfall noe man kunne prøve hvis man har hastverk med å brenne dvd
Men problemet ser ukjent ut - fant bare en polsk side:
[ame]http://www.google.no/search?hl=no&;q=0x800404b0&;meta=[/ame]
Bokmerker