Har aldri vært borti noen problemer med export i Avid jeg.. Men har heller aldri prøvd v.3.5 av DV.. Nei.. Ingen hjelp å få her dessverre![]()
Driver å arbeide med ein film, er ferdig redigert og skal exportere den. Har brukt "mixdown" og har da eit videospor og 2 audiospor. Men når eg exportere filmen i mpeg2 så får eg denne feilmeldinga etter AIFF Export prosssen er fullført: "Process Failed. Check the console for further details"
I consolen står det:
EDIT: MediaPos=0,MediaDur=1490600,TrackPos=0,TrackDur=14 90600,SegRate=65536
EDIT: MediaPos=1490600,MediaDur=1490600,TrackPos=1490600 ,TrackDur=1490600,SegRate=65536
EDIT: MediaPos=2981200,MediaDur=241100,TrackPos=2981200, TrackDur=241100,SegRate=65536
AS_Init() returned -1.
Could not initialize Authorscript
Er det nokon her som veit kva som er feil og korleis eg kan fikse det? Hadde vert til stor hjelp. På fårhand takk.
Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung
Har aldri vært borti noen problemer med export i Avid jeg.. Men har heller aldri prøvd v.3.5 av DV.. Nei.. Ingen hjelp å få her dessverre![]()
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Et tips når du får en feilmelding, uansett program, er å gjennomføre et søk på google med det som står nevnt i feilmeldingen.
Dersom noen andre har hatt problemet og har spurt etter hjelp på nettet så finner du garantert siden (og kanskje svaret), ved et enkelt søk....
Jeg har gjort det for deg nå, men det blir ingen vane :wink:
[ame=http://www.google.no/search?hl=no&;q=%22Process+Failed.+Check+the+conso le+for+further+details%22+&;btnG=Søk&;meta=]Her er søket[/ame]
Håper du finner noen svar...
*Tar Henrik Solbergs tips til seg*
Amen.Opprinnelig postet av HenrikSolberg
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Takker djupt! Og tar til meg tipset, skal søke før eg spør neste gang![]()
Har funne ut løysing på problemet og tenkte eg skulle legge ut link her viss nokon andre får samme problem. Er vist eit ganske vanlig problem som kan løysast veldig lett, berre ved å flytte på nokre filer. Berre føll det som står i denne linken nøyaktig så forsvinn problemet.
http://www.avid.com/onlinesupport/su...=2291&;typeID=
Bokmerker