HJELP..!!
Hei.
Greide å kjøre over min gamle DV-kabel og var ute og kjøpte meg ny idag, problemet er at kabelen funka en gang og nå får jeg ikke noe respons på pcen lengre..
Jeg sjekka DV inngangen på kamerate og i venstre hjørnet ser det ut som to pins er blitt pressa opp mot veggen
Der det står "???" og ei pil lurer jeg på om skal være sånn.. Kan noen sjekke sitt kamera og fastlå dette eller motsatt?
Skal det se slik ut? Er kameraet ødelagt? Garanti - klage - skylde på selger for feil kabel?
Tusen takk for all hjelp og JA - Jeg vet kameraet er drit :P Men men..
Edit: Prøvd på enda en pc, samma skjer og jeg har pressa den ødelagte kabelen inne i kameraet i et desperat forsøk like etter at jeg ødelag den..
HJELP..!!
Du får bare være tålmodig. Kan ta en stund før folk svarer her på forumet. Men det høres ut som om du har ødelagt DV inngangen på kameraet ditt, siden du pressa den ødelagte kameraet inn i inngangen. Jeg har ikke kameraet mitt her nå, men det høres ut som om den er ødelagt.
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
Hva gjør jeg? Stikker til elkjøp og sier at dem har solgt meg et ødelagt kamera?
Visst du presset den ødelagte kabelen inn i kameraet, er det jo du som egentlig ødela porten.
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
Men det vet ikke forhandleren. Go for it!
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Bokmerker