Det finnes mange, men jeg tror det ikke er lov til å oppgi her. :wink:
Noen som vet om et program som kan kopiere DVD'er med kopisperre? :wink:
Det finnes mange, men jeg tror det ikke er lov til å oppgi her. :wink:
ww.ustedalen.com
kan mange, men ekke lov å oppgi her vettu! jaja
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Ikke lov å oppgi??
Merksnodig.
Vel, kan nevne et helt lovlig program som kan lastes ned fra www.nero.com. Et program som koster peng, som gjør den jobben helt fint og greit.
Er ingenting ulovlig med programmer som gjør det! Mange som innbiller seg at alt som kan bli brukt til å bryte loven, også automatisk blir ulovlig. Det er ikke tilfellet. Skal man feks ta backup av egne DVD'er, noe som er lovlig, kan slike programmer være nyttige.
Så dere trenger ikke la være å svare på spørsmålet av den grunn :wink:
PS: Ikke gidd å lag en ny piratkopieringsdiskusjon. Det har vi plenty av fra før, skriv heller i de andre trådene der dette tas opp, dersom noen har noe på hjertet.
Nero er brenne program! Men han vil ha et program som åpner kopisperrer... men de flestebrenneprogrammer har det nå, hakke peil om nero har det, men, søk litt rundt på nettet! det blir jo på en måte å gi info om åssen man lager kopier av (filmer, spill osv osv) vis man oppgir programmer! det er ikke ulovlig å kjøpe osv, men å kopiere dem og begynne å selge dem er ulovlig, det er derfor de fleste har kopisperrer, men nå har brenneprogrammene funnet ut åssen de ska knekke disse sperrene slik at du får kopiert osv osv..
For vis alle begynner å kopiere osv så taper firmane penger på det, PGA ingen kjøper, bare piratkopier, derfor finnes kopisperre, men den hjelper ikke så mye
Etter dagens norske lovverk er det fullt tillatt å kopiere både musikk-CD-er og film-DVD-er til privat bruk - til og med til familie og venner. Det er kun programvare det ikke er lov å kopiere, av en eller annen grunn. (Men som kjent er en ny og strengere lov i anmarsj. ) Selv bruker jeg FairUse Wizard til å lage nærmest perfekte DivX- eller XviD-kopier på CD. Selv tre timer lange filmer blir så bra at forskjellen knapt er merkbar på en vanlig TV-skjerm, og iallfall ikke på en PC.
http://www.fairusewizard.com/lang_en/
jeg bruker DVD copy X for kopi av DVD, bruker det til privat bruk iværtfall, har ikke solgt noen ennå.. har ikke tenkt hell..![]()
Min versjon som jeg lastet ned fra www.nero.com har hittil klart å kopiere alle plater som er DVD 5, eller ihvertfall ikke dual layer.
Ellers kunne man jo få tak på DVDXCOPY eller noe sånt.
Hvis jeg skal kopiere DVD til disk bruker jeg Smartripper. Usikker på link, men er bare søke på www.google.com. Eventuelt stikk innom www.videohelp.com. De har masse gode tutorials på hvordan gjøre DVD backup, rippe til alt mellom himmel og helvete, osv.
jeg bruker dvd shrink(for å rippe dvdene til pcn) og nero(brenne på dvdplate) for å ta backup av mine dvder!
Får perfekte kopier!
Bokmerker