personlig bruker eg DVD Architect .. Er i Vegas serien. Er eit gankse bra program synst eg, kan gjere ein del der. Men du trenger i grunn ein del tillegprogram som photoshop for og lage kule menyar og slikt.. (bakgrunsbilder)
Jeg bruker Ahead Nero 6.0 men får ikke til å dele opp i subkategorier, skal liksom være tre "hoveddeler" når du kommer inn, så kan du velge en av di og se på de andre "underfilmene"
personlig bruker eg DVD Architect .. Er i Vegas serien. Er eit gankse bra program synst eg, kan gjere ein del der. Men du trenger i grunn ein del tillegprogram som photoshop for og lage kule menyar og slikt.. (bakgrunsbilder)
Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung
Denne sies å være noe av det beste som fins:
http://www.mediachance.com/dvdlab/dvdlabpro.html
DVD Architect skal være bra ja. Selv bruker jeg DVDlab og det er helt eksepsjonelt bra. Du får sub-kategorier slik du sier. Det eneste som er dumt er:
- Brennerprogrammet i DVDlab kan være litt kranglete, men det er bare å bruke et eksternt brennerprogram.
- Hvis du har film som bakgrunn på en meny, så vil ikke mer enn den markerte knappen bli synlig oppå. Men det går ann og komme seg unna, ved å legge knappene på en måte i bakgrunnsfilmen. Du skjønner kanskje ikke hva jeg mener, men du vil skjønne hvordan du skal gjøre det selv, når du prøver deg frem.
Men det er et veldig bra program!
Jeg liker og bruker Adobe encore
Kansje litt off topic men men..
Har eit lite problem med DVD architect. Har laga ein DVD når eg brenner den ut så skjer det eit eller anna. Har nok sikker noko med instillingane å gjere. Skjermen blir kutta nokre cm på kva side. Slik at deler av bildet forsvinner og deler av menyen forsvinner. Dette sakper sykt med problem og er iriterandes. Nokon som veit korelis eg kan fikse detta? trenger hjelp.
Goggo skriver: Skjermen blir kutta nokre cm på kva side. Slik at deler av bildet forsvinner og deler av menyen forsvinner.
Blir bildet kutta når den spilles av på PC? Det burde vel i så tilfelle være rimelig åpenbare innstillinger som forårsaker det:-)
Husk at alle TV-skjermer kutter litt av bildet, såkalt overskanning. Ingenting du kan gjøre med det, annet enn å passe på at all viktig grafikk og menyknapper forholder seg innenfor sikkerhetsmarginene.
Stå på!
har ikkje testa på Pcen enda. men dette skjer også på filmen og det er veldig iriterandes, sida vi har lagt på visse effektar med meir. Og det blir kutta vekk deler av. Desse kjem inn fra sida og er opp i jørnet og slikt.
Jeg kan skjønne at slikt irriterer. Men etter hva jeg kan forstå er det effekten av overskanningen du der beskuer, og dermed ingenting du kan gjøre med det. Mager trøst kan det kanskje være at samme klipping ikke vil finne sted på PC.
Og om ikke annet så er du jo nå oppmerksom på problemet ved fremtidige filmproduksjoner, og kan passe på å komponere bildene deretter :-)
Stå på!
hehe joa du sier noko der =) men er ikkje eg som har filma, skulle berre redigere filmen for ein fyr og bandet hans. men men det er berre slikt ein må leve med så jaja. finst ikkje ein efekt som fjerner det da.. legger på ei svart stripe rundt filmen slik at det er den svarte stripa som forsvinn?
Bokmerker