Skal du legge til tekst som et valg på en DVD som blir lagt over orginalbildet, eller skal du la teksten være i selve videoen?
Hei! Eg skal oversette ein film, og trenger å finne eit PROFT tekstingsprgram. er det nokon som kan hjelpe meg?
Eg er meir enn villig til å betale for den, så gratis programvare (som eg har sett meir enn nokk av) vil eg ikkje høyre noko av :P
Skal du legge til tekst som et valg på en DVD som blir lagt over orginalbildet, eller skal du la teksten være i selve videoen?
Jeg synes Subtitle Workshop er utrolig bra jeg da, men det er gratis igjen...
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Skal bli lagt inn i dvd og ikkje på videoen, ja.
Eg driv med subtitle workshop no, men eg synst at det er litt klumsete og har for få alternativ. Og vil gjerne ha eit proffare grensesnitt.
Hakke lest gjennom sidene noe særlig, men:
http://www.burnworld.com/software/dv.../subtitles.htm
http://www.programurl.com/software/subtitles.htm
k :P no har eg brukt subtitle workshop for å lage tekst, men når eg importerer den til encore får eg ein feilmelding om at det er i feil format. Kva må eg gjere?
(veit eg hopper litt fram og att, men plz hjelp)
sørg for at formatet er i UTF-8, ellers så var det ANSI... :/ ble plutselig usikker. Bare åpne teksten opp i notisblokk og lagre den på nytt og bytt mellom de to formatene. Eneste negative er at vis du vil endre mer i workshop så blir ÆØÅ ":{ Så vær obs på å ha en backup i vanlig format.
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
TUSEN TAKK
Eg elskar den kjensla ein får når problemer blir laust. Betre enn å få orgasme!
men dårleg spøk til side.
er det nokon her som kjenner til Encore? kan de seie kva for settings ein bør ha for å få den beste subben? Altså slik vi ser på film og tv
ingen som veit nokon ting?
Bokmerker