dette har også skjedd med meg et par ganger med pinnacle. eneste metoden jeg vet er å starte på nytt.
Hei
JEg har brukt Studio 11 til og redigere enn dvd. Jeg har råfilmen liggende på en ekstern harddisk og projec fila ligger lagret på standard plass på lokal PC.
Så skulle jeg bytte PC og flytte hele mappa med alle project filene over på den eksterne haddisken for og kunne åpne og fortsette redigering på ny PC. Men det som nå har skjedd er at alle project filene ikke virker og de viser 0 kb i str. Hva har jeg gjort galt? Nå er jeg desperat for ca 70-80 timer av mitt liv den siste måneden er borte vekk.
I samme mappa hvor alle project filene ligger er der også noen andre filer jeg ikke vet hvilke type er, men de har samme navn som project filene og disse er på rundt 50 MB hver. De går heller ikke og åpne.
Her trenger jeg tips snarest.
dette har også skjedd med meg et par ganger med pinnacle. eneste metoden jeg vet er å starte på nytt.
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Legger ikke studio 11 mange "temp" filer samt annet fra det man jobber med i en og flere egne mapper? Mener at hvis man ikke får med seg alle disse filene så skjønner ikke programmet en damn shit. Dette er klassisk når man flytter projekt over på en annen maskin, har skjedd med meg, bare ikke i studio 11, og har da har jeg kunne letet fram filene og kopiert de til de "nye" mappene og det har fungert. Men uansett så må det finnes en løsning, gjør som regel alltid det![]()
Bokmerker