det gjør alle programmer. både hos proffesjonelle og amatører. eneste jeg kan si er SAVE ofte!!! jeg saver for nesten ver eneste lille ting jeg gjør!
Noen ganger så mitt i redigeringa så kan det skje det at programmet pluttselig skrur seg av uten forvarsel. Noen vet åssen det har seg?
ilmmaking fucking rocks!
det gjør alle programmer. både hos proffesjonelle og amatører. eneste jeg kan si er SAVE ofte!!! jeg saver for nesten ver eneste lille ting jeg gjør!
etter run through the jungle
Ta på Auto Saving eller.... men viss Programmet Slår seg Uvist AV så går det ann og Finne det igjen Når du skrur programmet på igjen.....
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Save etter alle store forandringer!!
url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]
har litt problemer med overganger i premiere pro 2, vanlig cross disolve. Når jeg har rendret overgangen og begge klippene kommer det en slags flikker på skjermen. En horisontal stripe på 25% av vinduet. Jeg prøver å eksporterer (windows dv avi) og av og til forsvinner flikkeren, andre ganger ikke. Noen som har vært borti dette? Bruker magic bullet effekter på klippene. Har ikke hatt dette problemet med verken premiere eller magic før.. Any ideas?
Jeg har på autosave så det saver nesten hele tida, men når det klikker, så blir alt borte fra der jeg sava når jeg gikk ut av programmet.Opprinnelig postet av datselguf2
ilmmaking fucking rocks!
Bokmerker