Lite sjanse at man kan hjelpe når du ikke nevner hva slags problem du fikk. Du bør spesifisere hva slags problem du fikk. Og når det kommer opp. Under innstallasjon? osv.. har du fått noe feilmelding?
jeg har probelemer med å instalere Quick Time \ I-Tunes .. jeg sier dette her fordi dette gir meg problemer med å jobbe med effecter i AE .. noen som kan hjelpe meg ?
uffay Films
www.youtube.com/duffay[/url]
Lite sjanse at man kan hjelpe når du ikke nevner hva slags problem du fikk. Du bør spesifisere hva slags problem du fikk. Og når det kommer opp. Under innstallasjon? osv.. har du fått noe feilmelding?
Jeg får instalere programet .. men når jeg skall starte det så får jeg feil mellingOpprinnelig postet av Melwasul
uffay Films
Og kva seier feilmeldinga?
det er bare en sån vanlig windows feil melling .. sån med Send error report å dont send .. sier ikke stort merOpprinnelig postet av incanus
uffay Films
Når du starter QT, iTunes eller AE? Om feilmeldinga kjem nå du opner QT eller iTunes: Kva problem oppstår i AE? Har du QT Alternative installert? Har du prøvd å installere kun QT, ikkje iTunes?
(Og feilmelding vert skrive i eitt ord.)
ja jeg har prøvt å re instalere både I tunes å Quick Time mange ganger men det funker ikke .. kommer feil melling når jeg opner både quick time å I tunes .. problemet på AE er att når jeg skall exporte de ferdiglakt effektene\filmene så kan jeg bare velge mellom Flash å Adobe premiere pro prosjekt ..Opprinnelig postet av incanus
uffay Films
er du sikker på at du har lastet ned riktig fil for det operativsystemet du kjører?
ww.blender3d.no
ja tror hvertfall det .. siden jeg lastet det ner fra akkurat den samme plassen sist gang jeg lastet det ned å da funket detOpprinnelig postet av Polarbear
uffay Films
Bokmerker