Stemte "andre programmer", fordi du ikke tok med Vegas... Vegas er the program for 25p!
Legger ut en liten poll fordi jeg er nysgjerrig på hva folk egentlig redigerer med.
Stemte "andre programmer", fordi du ikke tok med Vegas... Vegas er the program for 25p!
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Vegas burde nok vært med ja..
Jeg klipper med Xpress Pro HDJej!
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Klipper med så mye rart atteops:
Men EN av tingene er jo pinnacle.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Brukte Liquid før, noe av det bedre jeg har vært borti faktisk.. :wink:
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Siden Avid eier Pinnacle nå, så kan jeg si at jeg redigerer i Avid!
Ellers så kan jeg nok en gang si at jeg redigerer i Pinnacle Liquid Edition 6.1 (noe som burde stå i pollen din)!
ww.ustedalen.com
Jepp.. Så til våren eller noe rundt der, så blir det vel Avid Liquid 7 på deg da :wink: Kult det, men litt kjedelig at de driver å kjøper opp konkurrentene sine da.. Syns jeg..
- Frank Capria
Har relativt nylig skaffet meg Avid Xpress Pro HD. Jeg brukte Final Cut Pro før og må vel si at jeg egentlig foretrekker det.
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Bare gi det en sjanse! Tar litt tid å komme inn i, man må bare bli vant til det. Men, hvilket redigeringsprogram som er det rette er nok også mye smak og behag.
- Frank Capria
Vegas burde absolutt vært inne på lista... Et godt program med mange muligheter!
ars Kristian
Håkestad Filmproduksjon
Bokmerker