Pinnacle Studio 9
www.pinnaclesys.com
Nei, bluescreen keying er ikke standard for alle klippeprogrammer, og ikke i ovenfornevnte.
har noen tips om hilket redigeringsprogram som er billig og bra ? er totalt ukjent med bluescreenog det der... kan det brukes i alle redigeringsprogran eller? :?
Pinnacle Studio 9
www.pinnaclesys.com
Nei, bluescreen keying er ikke standard for alle klippeprogrammer, og ikke i ovenfornevnte.
Nei! Vær så snill! Ikke anbefal Pinnacle! Jeg begynner å grine!
Pinnacle er det verste jeg noen gang har vært borti!
Prøv Adobe Premiere - alt annet enn Pinnacle!
Et billig og bra redigeringsprogram med blue-/greenscreen:
Pure Motion EditStudio 4. Har et ubegrenset antall lyd- og videospor og kan testes en måned før eventuelt kjøp. Koster bare noen få hundrelapper.
Nå må du gi deg!!Nei! Vær så snill! Ikke anbefal Pinnacle! Jeg begynner å grine!
Pinnacle er det verste jeg noen gang har vært borti!Pinnacle er fett, men Studio9 er laget for å redigere hjemmevideoen fra ferien ikke spesielt for å lage amatørfilm.
Liquid Edition v6 se det er "nokko heilt anna", banker premiere anyday/ anytime/anywhere (Jeg har begge !!)
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Jeg har da Pinnacle Studio 9 - er ikke noe god den egentlig. Kan nesten ikke overføre noe filmformat inn i programmet (selv med avi - ingen komp). Den delen foretrekker jeg Windows Movie Maker.
Eneste fordel med Studio 9, er at den har litt bedre effekter enn Windows Movie MakerMen for å ha ekstra effekter/videoovergang, må man betale mye ekstra. Like mye som selve programmet koster. I det minste var det foreldre som kjøpte programmet til dem selv, hehe
Også har ingen av disse programmene bluescreen keying.
Bokmerker