Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Nesodden
    Svar
    200

Standard Rendring-problemer i adobe premiere pro

Når jeg eksporterer filmen min i Adobe Premiere Pro 1.5 er det ett at klippene som hakker. Har prøvd å rendre og eksportere den flere ganger..
    Klippet varer litt under 2 sekunder, går i slowmotion og har ikke lydspor. Det er tatt opp med samme program fra vanlig dv-kamera og er i PAL (som resten av filmen, og prosjektet)
    Klippet starter å fade ut nesten med en gang det starter, men cross dissolve.
    Det blir også eksportert i PAL, har ikke lekt med noen av de innstillingene.

Hva er det som er galt? er det et kjent bug eller? kan jeg fikse det?

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Hva eksporterer du til? Og hvor mye har du senkt hastigheten på filmen? Regner med du hadde PAL med 25fps, og hvis du har dratt ned hastigheten for mye blir det vel for få fps til å unngå hakking.
    Har tidligere hatt problemer med hakking når filmen har vært for tung for maskina mi å kjøre, men med et 2sekunders klipp skal vel det noe til at det er det som er problemet..
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Nesodden
    Svar
    200

eksporterer til vanlig pal, tror det er 25 fps..
    Men det er ikke det som er problemet, siden den hakker bare på slutten av klippet, ikke hele tida

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Har ikkje høyrd om problemet før, men det kan kanskje vere som Fixer seier, eit problem med at hastigheita er satt ned for mykje, eller at det i kombinasjon med Cross Dissolve gjer dette problemet.

Det kan vere at om du keyframer Opacity i staden for å bruke ein overgang, so vil det fungere, men skal ikkje seie det sikkert. Eventuelt fader inn ein Black Video over klippet.

Edit: Det skader ikkje å prøve iallfall...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Nesodden
    Svar
    200

prøver det jeg

edit:
    det hakka selv om jeg tok vekk fadinga.. det er noen av framesene som gjenntar seg, sånn at klippet går litt bakover av og til :? tok vekk de framesene jeg, nå ser det passe greit ut

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •